sobota, 16 kwietnia 2016

Zabudowa wnętrza

Długo mi z tym schodzi ale nie umiem tego zrobić szybciej. Szczególnie, że nie od początku wiedziałem jak ma wyglądać wnętrze. Siedziałem w kilku wykończonych już setkach i w żadnej nie było mi wygodnie. Przede wszystkim było za mało miejsca na wysokość. Postanowiłem więc zrobić obniżenie dla samego miejsca siedzącego. Ponieważ siedzieć wypada zawsze na nawietrznej, to siedzenia muszą być identyczne po obu stronach. Pomyślałem też o ergonomii. Z każdego z miejsc siedzących jestem w stanie sięgnąć do kuchni, pulpitu nawigacyjnego czy do schowka z mapami. Są też dwie koje, częściowo schowane pod kokpit. W międzyczasie dotarły środki bezpieczeństwa. Tu wielkie podziękowania dla firmy Webpro Inc. która zafundowała większość tego co na zdjęciu (dzięki Rafał). Podziękowania również dla firmy Kevisport za atrakcyjne ceny.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz